Informace o dopravě
CENÍK DOPRAVY – KONTROLA ZÁSILKY – REKLAMACE
MOŽNOSTI A PODMÍNKY DORUČENÍ
OSOBNÍ ODBĚR
- Doprava zdarma.
- Osobní převzetí je možné na výdejním místě Lidická 219, 735 81 Bohumín 1.
- Zboží si zde můžete převzít, vybalit, zkontrolovat.
- Platba je možná v hotovosti i platební kartou.
- Výdejní místo je Vám k dispozici pouze pro předání Vámi objednaného zboží, prosím vyčkejte na telefonické nebo emailové vyzvání našimi pracovníky, že zboží je připraveno k vyzvednutí.
- Na výdejním místě je rovněž možné si zboží objednat, nebo zde uplatnit reklamaci.
- Pro uplatnění reklamace nás telefonicky nebo emailem informujte o plánovaném dni a času svého příjezdu.
ČESKÁ POŠTA – BALÍK DO RUKY
- Cena dopravy se pohybuje v rozmezí 99 - 399 Kč.
- Doprava je vhodná pro zásilky do 50 kg.
- Největší rozměr balíku nesmí přesáhnout 240 cm a součet všech tří rozměrů 300 cm.
- Doručení probíhá ve všední dny v rozmezí 8:00 – 16:00 hod, ve vybraných lokalitách do 19:00 hod.
- Doručení obvykle do 1 pracovního dne.
- Den před doručením dostanete SMS s číslem zásilky.
- Možnost online sledování aktuálního stavu přepravy Vaší zásilky zde
- V případě, že Vás doručovatel nezastihne na uvedené adrese, zanechá na místě v poštovní schránce oznámenku o neúspěšném doručení.
- Uloženou zásilku si můžete osobně vyzvednout na poště uvedené na oznámence.
- Můžete požádat o opakované doručení zásilky běžnou doručovací pochůzkou na jiný den
- Můžete si nechat uloženou zásilku přeposlat na jinou adresu.
- Pokud si zásilku nevyzvednete do 7 kalendářních dnů, je automaticky odeslána zpět odesílateli.
ČESKÁ POŠTA – BALÍK NA POŠTU
- Doprava ZDARMA.
- Většinu balíků do 30 kg je možné zaslat i na konkrétní poštu (konkrétní pošta bude přiřazena dle zadané adresy). V případě, že chcete zásilku vyzvednout na jiné poště, uveďte tuto informaci v objednávce.
SMLUVNÍ PŘEPRAVNÍ PARTNER – BALÍK NADROZMĚR ČESKÁ REPUBLIKA
- Cena dopravy se pohybuje v rozmezí 599 – 1599 Kč.
- Doprava je vhodná pro zásilky nad 50 kg (maximálně 3 000 kg).
- Délka nesmí přesáhnout 300 cm, max. výška je 200 cm, max. je šířka 200 cm.
- Doručení obvykle do 1 pracovního dne.
- Den před doručením dostanete zprávu s informací k doručení.
- Nadrozměrné zásilky odesíláme přes naše smluvní přepravní partnery (ČSAD, PPL, Geis, DB Schenker, Top Trans, Raben, Procentov vozidlo).
- Přepravní partneři dodávají zboží před první uzamykatelné dveře budovy na adrese, která byla dohodnuta jako místo dodání. Vyložení zboží může vyžadovat pomoc příjemce.
- Vhodného přepravce vybereme s přihlédnutím na typ a váhu zakoupeného zboží. Také s ohledem na aktuální časové vytížení jednotlivých přepravců, abyste objednané zboží dostali co nejdříve.
-
SLOVENSKÁ POŠTA – BALÍK DO RUKY
- Cena dopravy se pohybuje v rozmezí 6 – 20 €.
- Doprava je vhodná pro zásilky do 50 kg.
- Největší rozměr balíku nesmí přesáhnout 200 cm nebo 300 cm pro součet délky a největšího obvodu měřeného v jiném směru než délka.
- Doručení probíhá ve všední dny v rozmezí 8:00 – 15:00, příp. 16:00 hod.
- Doručení obvykle do 1 - 3 pracovních dní.
- Den před doručením dostanete SMS s číslem zásilky.
- Možnost online sledování aktuálního stavu přepravy Vaší zásilky zde.
- V případě, že Vás doručovatel nezastihne na uvedené adrese, zanechá na místě v poštovní schránce oznámenku o neúspěšném doručení.
- Uloženou zásilku si můžete osobně vyzvednout na poště uvedené na oznámence.
- Můžete požádat o opakované doručení zásilky běžnou doručovací pochůzkou na jiný den.
- Můžete si nechat uloženou zásilku přeposlat na jinou adresu.
- Pokud si zásilku nevyzvednete do 18 kalendářních dnů, je automaticky odeslána zpět odesílateli.
SLOVENSKÁ POŠTA – BALÍK NA POŠTU
- Cena dopravy se pohybuje v rozmezí 4 €.
- Většinu balíků do 30 kg je možné zaslat i na konkrétní poštu (konkrétní pošta bude přiřazena dle zadané adresy). V případě, že chcete zásilku vyzvednout na jiné poště, uveďte tuto informaci v objednávce.
SMLUVNÍ PŘEPRAVNÍ PARTNER – BALÍK NADROZMĚR SLOVENSKO
- Cena dopravy se pohybuje v rozmezí 23 – 63 €.
- Doprava je vhodná pro zásilky nad 50 kg (maximálně 3 000 kg).
- Délka nesmí přesáhnout 300 cm, max. výška je 200 cm, max. šířka činí 200 cm.
- Doručení obvykle do 2 pracovních dnů.
- Den před doručením dostanete zprávu s informací k doručení.
- Nadrozměrné zásilky odesíláme přes naše smluvní přepravní partnery (ČSAD, PPL, Geis, DB Schenker, Top Trans, Raben, Procentov vozidlo).
- Přepravní partneři dodávají zboží před první uzamykatelné dveře budovy na adrese, která byla dohodnuta jako místo dodání. Vyložení zboží může vyžadovat pomoc příjemce.
- Vhodného přepravce vybereme s přihlédnutím na typ a váhu zakoupeného zboží. Také s ohledem na aktuální časové vytížení jednotlivých přepravců, abyste objednané zboží dostali co nejdříve.
KONTROLA ZÁSILKY
I dobře zabalené zboží může při přepravě utrpět újmu a ne vždy může být poškození viditelné na první pohled. Při balení našich zásilek postupujeme velmi pečlivě. Každá zásilka je zabalena v kartonu, je obstarána pevnými hranami a stáhnutá páskou. Viz obrázek:
Při přebírání zásilky je tedy velmi důležité zkontrolovat zásilku a vyhodnotit:
- Vnější obal zásilky je vizuálně poškozený
- Vnější obal zásilky je v pořádku
JAK POSTUPOVAT PŘI ZJIŠTĚNÍ, ŽE JE VAŠE ZÁSILKA POŠKOZENÁ A JAK UPLATŇOVAT REKLAMACI
1) Vnější obal zásilky je vizuálně poškozený
V případě, že zjistíte poškození balíku již při jeho přebírání, rovnou tuto zásilku odmítněte, nebo se domluvte se zaměstnancem přepravní společnosti a výrobek vyjměte z obalu a přesvědčte se o jeho případném poškození. V případě zjištění poškození ihned nahlaste tuto skutečnost přepravci a zásilku nepřebírejte.
2) Vnější obal zásilky je v pořádku
Vizuálně je balík v pořádku a tak jej odnášíte domů. Při rozbalení však zjistíte, že je poškozený. Pokud přepravce se zásilkou manipuluje nezodpovědně, může dojít k poškození i přes perfektní zabalení. Poškození nemusí být viditelné zvenčí a tak Vás ani nenapadne zásilku více zkoumat. V takovém případě je nutné opět reagovat ihned. Poškozené zboží nafoťte a reklamaci uplatněte co nejdříve, nejpozději do dvou pracovních dnů, u daného přepravce.
ZÁPIS O ŠKODĚ
Pošta
- Nutno sepsat do dvou pracovních dní osobně na místně příslušné pobočce. Výjimku tvoří zásilky nad 30kg, kde se reklamace uplatňuje online.
Reklamace týkající se mechanického poškození zásilky a hlášené později než do 2 pracovních dnů bohužel nebude možné uznat. K poškození v takovém případě mohlo dojít nejen při přepravě, ale i u zákazníka doma při manipulaci se zbožím či při jeho sestavování.
REKLAMACE
Kromě sepsání zápisu o škodě s přepravcem, je nezbytně nutné, tuto skutečnost nahlásit i nám. Můžete nás o skutečnosti informovat telefonicky +420 799 557 470, nebo prostřednictvím emailu na reklamace@procentov.cz. Je důležité popsat, o jaké poškození se jedná, přiložit fotky a přidat informaci s aktuálním řešením. Také nám nezapomeňte nahlásit číslo objednávky, nebo faktury, abychom se mohli co nejrychleji Vaší reklamací zabývat.