Loading...

Informace o dopravě

 



 

CENÍK DOPRAVY – KONTROLA ZÁSILKY – REKLAMACE



 


MOŽNOSTI A PODMÍNKY DORUČENÍ


 

OSOBNÍ ODBĚR

  • Doprava zdarma.
  • Osobní převzetí je možné na výdejním místě Lidická 219, 735 81 Bohumín 1.
  • Zboží si zde můžete převzít, vybalit, zkontrolovat.
  • Platba je možná v hotovosti i platební kartou.
  • Výdejní místo je Vám k dispozici pouze pro předání Vámi objednaného zboží, prosím vyčkejte na telefonické nebo emailové vyzvání našimi pracovníky, že zboží je připraveno k vyzvednutí.
  • Na výdejním místě je rovněž možné si zboží objednat, nebo zde uplatnit reklamaci.
  • Pro uplatnění reklamace nás telefonicky nebo emailem informujte o plánovaném dni a času svého příjezdu.

  



ČESKÁ POŠTA – BALÍK DO RUKY

  • Cena dopravy se pohybuje v rozmezí 99 - 399 Kč.
  • Doprava je vhodná pro zásilky do 50 kg.
  • Největší rozměr balíku nesmí přesáhnout 240 cm a součet všech tří rozměrů 300 cm.
  • Doručení probíhá ve všední dny v rozmezí 8:00 – 16:00 hod, ve vybraných lokalitách do 19:00 hod.
  • Doručení obvykle do 1 pracovního dne.
  • Den před doručením dostanete SMS s číslem zásilky.
  • Možnost online sledování aktuálního stavu přepravy Vaší zásilky zde 
  • V případě, že Vás doručovatel nezastihne na uvedené adrese, zanechá na místě v poštovní schránce oznámenku o neúspěšném doručení.
  • Uloženou zásilku si můžete osobně vyzvednout na poště uvedené na oznámence.
  • Můžete požádat o opakované doručení zásilky běžnou doručovací pochůzkou na jiný den
  • Můžete si nechat uloženou zásilku přeposlat na jinou adresu.
  • Pokud si zásilku nevyzvednete do 7 kalendářních dnů, je automaticky odeslána zpět odesílateli.

ČESKÁ POŠTA – BALÍK NA POŠTU

  • Doprava ZDARMA.
  • Většinu balíků do 30 kg je možné zaslat i na konkrétní poštu (konkrétní pošta bude přiřazena dle zadané adresy). V případě, že chcete zásilku vyzvednout na jiné poště, uveďte tuto informaci v objednávce.

SMLUVNÍ PŘEPRAVNÍ PARTNER – BALÍK NADROZMĚR ČESKÁ REPUBLIKA

  • Cena dopravy se pohybuje v rozmezí 599 – 1599 Kč.
  • Doprava je vhodná pro zásilky nad 50 kg (maximálně 3 000 kg).
  • Délka nesmí přesáhnout 300 cm, max. výška je 200 cm, max. je šířka 200 cm.
  • Doručení obvykle do 1 pracovního dne.
  • Den před doručením dostanete zprávu s informací k doručení.
  • Nadrozměrné zásilky odesíláme přes naše smluvní přepravní partnery (ČSAD, PPL, Geis, DB Schenker, Top Trans, Raben, Procentov vozidlo).
  • Přepravní partneři dodávají zboží před první uzamykatelné dveře budovy na adrese, která byla dohodnuta jako místo dodání. Vyložení zboží může vyžadovat pomoc příjemce.
  • Vhodného přepravce vybereme s přihlédnutím na typ a váhu zakoupeného zboží. Také s ohledem na aktuální časové vytížení jednotlivých přepravců, abyste objednané zboží dostali co nejdříve.

SLOVENSKÁ POŠTA – BALÍK DO RUKY

  • Cena dopravy se pohybuje v rozmezí 6 – 20 €.
  • Doprava je vhodná pro zásilky do 50 kg.
  • Největší rozměr balíku nesmí přesáhnout 200 cm nebo 300 cm pro součet délky a největšího obvodu měřeného v jiném směru než délka.
  • Doručení probíhá ve všední dny v rozmezí 8:00 – 15:00, příp. 16:00 hod.
  • Doručení obvykle do 1 - 3 pracovních dní.
  • Den před doručením dostanete SMS s číslem zásilky.
  • Možnost online sledování aktuálního stavu přepravy Vaší zásilky zde.
  • V případě, že Vás doručovatel nezastihne na uvedené adrese, zanechá na místě v poštovní schránce oznámenku o neúspěšném doručení.
  • Uloženou zásilku si můžete osobně vyzvednout na poště uvedené na oznámence.
  • Můžete požádat o opakované doručení zásilky běžnou doručovací pochůzkou na jiný den.
  • Můžete si nechat uloženou zásilku přeposlat na jinou adresu.
  • Pokud si zásilku nevyzvednete do 18 kalendářních dnů, je automaticky odeslána zpět odesílateli.

SLOVENSKÁ POŠTA – BALÍK NA POŠTU

  • Cena dopravy se pohybuje v rozmezí 4 €.
  • Většinu balíků do 30 kg je možné zaslat i na konkrétní poštu (konkrétní pošta bude přiřazena dle zadané adresy). V případě, že chcete zásilku vyzvednout na jiné poště, uveďte tuto informaci v objednávce.

SMLUVNÍ PŘEPRAVNÍ PARTNER – BALÍK NADROZMĚR SLOVENSKO

  • Cena dopravy se pohybuje v rozmezí 23 – 63 €.
  • Doprava je vhodná pro zásilky nad 50 kg (maximálně 3 000 kg).
  • Délka nesmí přesáhnout 300 cm, max. výška je 200 cm, max. šířka činí 200 cm.
  • Doručení obvykle do 2 pracovních dnů.
  • Den před doručením dostanete zprávu s informací k doručení.
  • Nadrozměrné zásilky odesíláme přes naše smluvní přepravní partnery (ČSAD, PPL, Geis, DB Schenker, Top Trans, Raben, Procentov vozidlo).
  • Přepravní partneři dodávají zboží před první uzamykatelné dveře budovy na adrese, která byla dohodnuta jako místo dodání. Vyložení zboží může vyžadovat pomoc příjemce.
  • Vhodného přepravce vybereme s přihlédnutím na typ a váhu zakoupeného zboží. Také s ohledem na aktuální časové vytížení jednotlivých přepravců, abyste objednané zboží dostali co nejdříve.


KONTROLA ZÁSILKY


 

I dobře zabalené zboží může při přepravě utrpět újmu a ne vždy může být poškození viditelné na první pohled. Při balení našich zásilek postupujeme velmi pečlivě. Každá zásilka je zabalena v kartonu, je obstarána pevnými hranami a stáhnutá páskou. Viz obrázek:

 


 

 

Při přebírání zásilky je tedy velmi důležité zkontrolovat zásilku a vyhodnotit:

  1. Vnější obal zásilky je vizuálně poškozený
  2. Vnější obal zásilky je v pořádku

 


JAK POSTUPOVAT PŘI ZJIŠTĚNÍ, ŽE JE VAŠE ZÁSILKA POŠKOZENÁ A JAK UPLATŇOVAT REKLAMACI


 

1) Vnější obal zásilky je vizuálně poškozený

V případě, že zjistíte poškození balíku již při jeho přebírání, rovnou tuto zásilku odmítněte, nebo se domluvte se zaměstnancem přepravní společnosti a výrobek vyjměte z obalu a přesvědčte se o jeho případném poškození. V případě zjištění poškození ihned nahlaste tuto skutečnost přepravci a zásilku nepřebírejte.

2) Vnější obal zásilky je v pořádku

Vizuálně je balík v pořádku a tak jej odnášíte domů. Při rozbalení však zjistíte, že je poškozený. Pokud přepravce se zásilkou manipuluje nezodpovědně, může dojít k poškození i přes perfektní zabalení. Poškození nemusí být viditelné zvenčí a tak Vás ani nenapadne zásilku více zkoumat. V takovém případě je nutné opět reagovat ihned. Poškozené zboží nafoťte a reklamaci uplatněte co nejdříve, nejpozději do dvou pracovních dnů, u daného přepravce.

 


ZÁPIS O ŠKODĚ


Pošta

  • Nutno sepsat do dvou pracovních dní osobně na místně příslušné pobočce. Výjimku tvoří zásilky nad 30kg, kde se reklamace uplatňuje online.

 

Reklamace týkající se mechanického poškození zásilky a hlášené později než do 2 pracovních dnů bohužel nebude možné uznat. K poškození v takovém případě mohlo dojít nejen při přepravě, ale i u zákazníka doma při manipulaci se zbožím či při jeho sestavování.

 



REKLAMACE


 

Kromě sepsání zápisu o škodě s přepravcem, je nezbytně nutné, tuto skutečnost nahlásit i nám. Můžete nás o skutečnosti informovat telefonicky +420 799 557 470, nebo prostřednictvím emailu na reklamace@procentov.cz. Je důležité popsat, o jaké poškození se jedná, přiložit fotky a přidat informaci s aktuálním řešením. Také nám nezapomeňte nahlásit číslo objednávky, nebo faktury, abychom se mohli co nejrychleji Vaší reklamací zabývat.

Přihlášení k newsletteru

Pravidelná dávka inspirace na váš e-mail

Přihlášením souhlasíte se pravidly Zásady ochrany osobních údajů