Reklamace
DŮVODY PRO REKLAMACI
- Přijetí poškozené zásilky
- Chybějící části/příslušenství
- Chybně zaslané zboží
- Jiný důvod
PŘIJETÍ POŠKOZENÉ ZÁSILKY
Zboží si při převzetí důkladně překontrolujte. Pokud je vnější obal poškozený, balík si nepřebírejte. Někdy se může stát, že obal balíku je sice neporušený, ale zboží uvnitř je poškozené. I to lze vyřešit.
KONTROLA ZÁSILKY
I dobře zabalené zboží může při přepravě utrpět újmu a ne vždy může být poškození viditelné na první pohled. Při balení našich zásilek postupujeme velmi pečlivě. Téměř každá zásilka je zabalena v kartonu, je obstarána pevnými hranami a stáhnutá páskou. Viz obrázek:
Při přebírání zásilky je tedy velmi důležité zkontrolovat zásilku a vyhodnotit:
- Vnější obal zásilky je vizuálně poškozený
- Vnější obal zásilky je v pořádku
JAK POSTUPOVAT PŘI ZJIŠTĚNÍ, ŽE JE VAŠE ZÁSILKA POŠKOZENÁ A JAK UPLATŇOVAT REKLAMACI
1) Vnější obal zásilky je vizuálně poškozený
V případě, že zjistíte poškození balíku již při jeho přebírání, rovnou tuto zásilku odmítněte, nebo se domluvte se zaměstnancem přepravní společnosti a výrobek vyjměte z obalu a přesvědčte se o jeho případném poškození. V případě zjištění poškození ihned nahlaste tuto skutečnost přepravci a zásilku nepřebírejte. Dejte nám vědět, že jste si balík nepřevzali a my se už o vše postaráme. Vyřešíme to zasláním nového kusu.
2) Vnější obal zásilky je v pořádku
Vizuálně je balík v pořádku, a tak jej odnášíte domů. Při rozbalení však zjistíte, že je poškozený. Pokud přepravce se zásilkou manipuluje nezodpovědně, může dojít k poškození i přes perfektní zabalení. Poškození nemusí být viditelné zvenčí a tak Vás ani nenapadne zásilku více zkoumat. V takovém případě je nutné opět reagovat ihned.
Poškozené zboží nafoťte a reklamaci uplatněte co nejdříve u daného přepravce.
Po obdržení výsledku reklamačního řízení od dopravce nás kontaktujte emailem, nebo vyplňte náš reklamační formulář, který je uveden níže. Přiložte číslo objednávky, výsledek reklamačního protokolu od dopravce, dále přiložte fotografie poškozeného zboží a popište závadu.
Informace dle jednotlivých dopravců:
Česká pošta
Nutno sepsat do dvou pracovních dní osobně na místně příslušné pobočce. Výjimku tvoří zásilky nad 30kg, kde se reklamace uplatňuje online.
Reklamace týkající se mechanického poškození zásilky a hlášené později než do 2 pracovních dnů bohužel nebude možné uznat. K poškození v takovém případě mohlo dojít nejen při přepravě, ale i u zákazníka doma při manipulaci se zbožím či při jeho sestavování.
PPL
Prostřednictvím internetového rozhraní na adrese: https://www.ppl.cz/reklamace ; nebo prostřednictvím telefonické linky PPL +420 225 331 500 a to do 14 dní od převzetí zásilky.
Geis
Reklamovat zásilku můžete telefonicky na čísle +420 951 277 777 nebo emailem info@geis.cz do 48 hodin od převzetí.
CHYBĚJÍCÍ ČÁSTI/PŘÍSLUŠENSTVÍ
V případě, že v balíku chybí některý z dílů (může se jednat o dvířka, poličku, atd), nebo jeho příslušenství, jako jsou šroubky, panty, úchytky apod., napište nám na náš email reklamace@procentov.cz, nebo vyplňte náš reklamační formulář, který je uveden níže.
Přiložte fotografie chybějících částí, číslo objednávky a označte reklamované díly podle návodu (plánku, který je fyzicky součástí balení). V případě, že plánek ani návod nebyl součástí balení, napište nám pro jeho zaslání.
Přesto, že se snažíme vyřešit každou reklamaci co nejdříve, doba na vyřízení reklamací je ze zákona 30 dní.
Reklamaci vyřešíme zasláním nového dílu. Nikoliv slevou z daného zboží.
CHYBNĚ ZASLANÉ ZBOŽÍ
Pokud zjistíte, že jsme Vám zaslali jiné zboží, než jste si objednali (rozdílná barva, jiná látka apod.), napište nám na náš email reklamace@procentov.cz.
Přiložte fotografie, kde je vidět, že zboží je zasláno chybně (například jiná barva), dále štítek výrobce a číslo objednávky.
JINÝ DŮVOD
V případě, že reklamujete zboží z jiných důvodů, než je uvedeno výše v bodech, napište nám na náš email reklamace@procentov.cz. Připište číslo objednávky a důvod proč zboží reklamujete.
REKLAMAČNÍ FORMULÁŘ
Reklamace posílejte na naši adresu:
Lidická 219, Bohumín 735 81.
Jsme tu pro vás - reklamaci vyřešíme k vaší spokojenosti
Máte-li jakýkoliv problém s naším produktem, neváhejte se na nás obrátit. K nejrychlejší a nejsnadnější nápravě povedou tyto následující kroky:
-
Kontaktujte nás a sdělte, co se stalo
- Pokud je to možné, pošlete nám emailem nebo pomocí níže uvedeného formuláře - fotografie nebo video, které ilustruje problém. To nám umožní lépe pochopit situaci a urychlit vyřízení vaší reklamace
-
My problém konzultujeme s výrobcem a najdeme nejlepší řešení
- Na základě vašich informací se poradíme s výrobcem a navrhneme nejvhodnější způsob nápravy. Snažíme se najít řešení, které bude pro vás co nejpříjemnější
-
Oprava - zorganizujeme rychlou nápravu
- Poradíme vám, jak postupovat, zajistíme potřebné díly nebo služby a domluvíme vše potřebné k opravě či nápravě. Snažíme se vše zařídit tak, aby bylo pro vás co nejsnazší
Vaše spokojenost je pro nás prioritou. Děkujeme vám za trpělivost a důvěru.
POTŘEBUJETE PORADIT? OBTAŤTE SE NA NÁS:
a) buďto telefonicky na tel: +420 799 557 470
b) nebo emailem na reklamace@procentov.cz
c) nebo prostřednictvím reklamačního formuláře níže na stránce
Napište nám tyto informace - které potřebujeme pro rychlé vyřízení reklamace:
- Číslo objednávky: najdete v emailu nebo na faktuře
- Popis poškození: co přesně se stalo a jaký je rozsah škody
- Fotografie: Přiložte obrázky nebo video poškození pro lepší ilustraci problému
- Aktuální řešení: Jaké kroky jste již podnikli nebo co plánujete dělat
- Štítek s označením výrobku z obalu: vyfoťte a pošlete prosím. Jsou na něm uvedeny klíčové informace pro výrobce (např. který pracovník váš produkt vyráběl apod.)