Reklamace
Jsme tu pro vás, uděláme vše pro vaši spokojenost
Máte-li jakýkoliv problém s naším produktem, neváhejte se na nás obrátit. K nejrychlejší a nejsnadnější nápravě povedou tyto následující kroky:
-
Kontaktujte nás – sdělte, co se stalo.
- Pokud je to možné, pošlete nám emailem nebo pomocí níže uvedeného formuláře - fotografie nebo video, které ilustruje problém. To nám umožní lépe pochopit situaci a urychlit vyřízení vaší reklamace.
-
Konzultace s výrobcem – hledání nejlepšího řešení.
- Na základě vašich informací se poradíme s výrobcem a navrhneme nejvhodnější způsob nápravy. Snažíme se najít řešení, které bude pro vás co nejpříjemnější.
-
Náprava - organizace opravy.
- Poradíme vám, jak postupovat, zajistíme potřebné díly nebo služby a domluvíme vše potřebné k opravě či nápravě. Snažíme se vše zařídit tak, aby bylo pro vás co nejsnazší.
Vaše spokojenost je pro nás prioritou. Děkujeme vám za trpělivost a důvěru.
Kde nebo jak nás informovat o reklamaci?
Podle povahy reklamace nás prosím informujte:
a) telefonicky na tel: +420 799 557 470
b) nebo emailem na reklamace@procentov.cz
c) nebo prostřednictvím reklamačního formuláře níže na stránce
Napište nám tyto informace - co potřebujeme vědět pro rychlé vyřízení reklamace?
- Číslo objednávky: najdete v emailu nebo na faktuře
- Popis poškození: co přesně se stalo a jaký je rozsah škody
- Fotografie: Přiložte obrázky nebo video poškození pro lepší ilustraci problému
- Aktuální řešení: Jaké kroky jste již podnikli nebo co plánujete dělat
- Štítek s označením výrobku z obalu: vyfoťte a pošlete prosím. Jsou na něm uvedeny klíčové informace pro výrobce (např. který pracovník váš produkt vyráběl apod.)